SERVIS HR Sp. z o.o. ist ein, sich dynamisch entwickelndes, Personaldienstleistungsunternehmen mit Hauptsitz in Chełm (Polen) und einer deutschen Zweigniederlassung in Hannover/Ronnenberg.

Die, 2019 gegründete, deutsche Zweigniederlassung in Niedersachsens Hauptstadt Hannover ist eine selbstständige Niederlassung, die dem deutschen Recht unterliegt, im Besitz der deutschen Erlaubnis zur Arbeitnehmerüberlassung und verfügt über eine Datenbank an hochqualifizierten Kandidaten für das Bauwesen, aus der technischen, sowie kaufmännischen Branche, sowie Produktions-und Saisonarbeiter.

Das, durch SERVIS HR Sp. z o.o., beschäftigte Personal profitiert durch eine effektive Unterstützung des deutschen Teams. Die Zweigniederlassung greift bei der kompletten Organisation der Unterkunft, der lebens-und arbeitsnotwendigen Voraussetzungen, sowie dem ersten Kontakt mit der neuen, bislang unbekannten Kultur, ein. Die deutsche Zweigniederlassung steht dem, in Deutschland einsetzten Personal, vor, während und sogar nach dem gesamten Beschäftigungsverhältnis, in jobbezogener, oder aber auch privater Natur mit Rat und Tat zur Seite.

Bei jeglichen Jobanfragen, oder Fragen hinsichtlich der Kooperation, bzw. administrativen, oder persönlichen Angelegenheiten, steht Ihnen die Direktorin der deutschen Zweigniederlassung, Frau Monika Machowicz, gern beratend zur Seite.

Tel.: +49 511 47556545; Mobil: +49 171 8427538;

E-Mail: info@servishr.de

 

SERVIS HR Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się agencja pracy tymczasowej z główną siedzibą w Chełmie, oraz niemieckim oddziałem w Hannowerze / Ronnenberg.

Niemiecki oddział w Hannoverze, stolicy Dolnej Saksonii, został założony w 2019 roku. Jest jednostką samodzielną i podlega prawu niemieckiemu.

Posiada niemieckie pozwolenia na pracę tymczasową i  dysponuje bazą wysoko wykwalifikowanych kandydatów z branży budowlanej, sektora technicznego i handlowego, a także pracowników produkcyjnych i sezonowych.

Pracownicy SERVIS HR sp. z o.o.  korzystają ze skutecznego i efektywnego wsparcia ze strony niemieckiego zespołu. Oddział zajmuje się kompleksową organizacją zakwaterowania, warunków życia i pracy, a także pierwszym kontaktem z nową, nieznaną wcześniej kulturą. Służy pracownikom radą i pomocą przed, w trakcie, a nawet po zakończeniu stosunku pracy, w sprawach zawodowych lub prywatnych.

Dyrektor niemieckiego oddziału Monika Machowicz z przyjemnością doradzi Państwu w przypadku zapytań o pracę, pytań dotyczących współpracy lub spraw administracyjnych.

Tel.: +49 511 47556545; Tel.: +49 171 8427538;

E-Mail: info@servishr.de

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

rozumiem